Etikete Ait Yazılar

anal sex hikayeleri

231 okunma Kocam altınları yedi bende verdim

Kocam altınları yedi bende verdim

Selam seks seven arkadaşlar. Buradaki Seks Hikayelerini okudukça kendimden geçiyorum ve sürekli amım ıslanıyor. Ben de bir hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum. Adım Eylül, 29 yaşında, orta boylu, balık etli, alımlı, erkekler tarafından beğenilen, çok seksi ve evli bir kadınım. Kocam kamu sektöründe çalışıyor. 7 yıldır evliyiz. Ben gözü yüksekte olmayan, var olanla sürekli yetinmesini bilen […]

254 okunma Arkadaşımın babası sikti beni – Seks Hikaye

Arkadaşımın babası sikti beni – Seks Hikaye

Selam ensest hikayelerini severek takip edenler ismin Nazan, 25 yaşında ev kızı olan ancak, fırsatını bulunca her türlü eğlenceye katılan biriyim. Ailem çok sıkıntılı bir ailedir annem olsun babam birde başımda bela gibi hiç ayrılmayan ve sürekli sorun yaratan bir abim var onun yüzünden her istediğimi her zaman yapma fırsatım olmuyor. Mahallenin kızları çok oynak […]

233 okunma Eniştem götümü yalayıp soktu –  Ensest Hikaye

Eniştem götümü yalayıp soktu – Ensest Hikaye

İsmim Leyla. 40 yaşımda, evli, balık etli, çok güzel dolgun dik göğüslere, güzel pürüzsüz vücuda, yuvarlak kalçalara, sütün gibi bacaklara sahip, beyaz tenli bir kadınım. Kocamla hiç bir konuda anlaşamıyoruz, halen cahilin tekidir. 9 cm siki var, kendi de zaten ufak tefek bir adamdır. Kocamla anlaşarak ayrılmaya karar verdik ve beni kızkardeşimin evine bıraktı gitti. […]

218 okunma Eş Değiştirme Fantezisi ile Baştan Çıkarıldım

Eş Değiştirme Fantezisi ile Baştan Çıkarıldım

Yaz mevsimi, üniversiteden memlekete gitmek istememişim. Nasıl olsa yalnız yaşıyorum, tüm gün içki haytalık falan. Bir süre kafa dinlemeye karar verdim öğrenci evimde. Neyse o zamanlar yalnız olduğum için sıklıkla internete giriyorum. Bazen sohbet odalarına, bazen sosyal medyaya epey takılıyorum. Neyse swinger hesaplarından bir tanesini gördüm. Acayip güzel ve genç bir çift idi. Bizim şehirde […]

151 okunma Üniversiteden arkadaşı siktim

Üniversiteden arkadaşı siktim

ben ali,ankaralıyım,üniversiteyi gecen yıl bitirdim ve size basımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum.Bölümümüzde ilknur adında çok güzel ve zarif bi kız vardı bakmaya kıyamazdım gercekten müthis bi fizigi ve yüzü vardı.hel dar pantolon giydigi zamanlar kendimi zor kontrol ederdim.ama bu kıza karsı hiç kötü bi istek gecmemisti icimden,taa ki o güne kadar…Bizim üniversitenin kampüsü çok […]

165 okunma Çocukluk arkadaşımı siktim – Seks Hikaye

Çocukluk arkadaşımı siktim – Seks Hikaye

Çocukluk arkadaşımla seksim oyun oynarken başladı. Saklanbaç oynarken onunla saklanıp köşelerde yiyişiyorduk. Mahallede direğe yuman bir arkadaşımızın ardından hemen bir apartmana girdik. O götümü tokatladı ve ben arkamdan gelmesini söyledim. Çatıya çıkarak onunla saklandık. Orada bizi kimse bulamazdı ve bana yaklaşarak memelerimle oynamaya başladı. Ufaktan kilo bir kız olduğum için vücudum harikaydı. O zayıf çelimsiz […]

240 okunma Kaynanam ile ateşli anlar yaşadım

Kaynanam ile ateşli anlar yaşadım

  arkadaşlar ben sıklıkla bu siteyi ziyaret edenlerdenim doğrusu başımdan geçen olayı yaşadıktan sonra burda anlatılanların doğru olduğuna inanmaya başladım ve sizinle paylaşmaya karar verdim …ben kız arkadasımla her türlü ilişki yasayan biriyim onunla nerdeyse yaşamadığım fantazim yok denecek kadar azdır .kız arkadasım benim üst katta oturuyor ve annesi ilişkimizi biliyordu birgün yine okuldan döndüğümde […]

302 okunma Komşum Bana Saldırdı

Komşum Bana Saldırdı

Ben istanbul kadıköy de yaşayan 42 yaşında olgun karizmatik bir bayım komşumla aram çok iyiidr her zaman onlara giderim onlarda yemek yer onlarda alkol alır sonrada evime gelir yatarım. komşum fabrikada vardiyalı çalışır adı kemal dir. Kemal hiçbirşeyden habersizdir bu yaşadıklarımızdan dolayı eşinin fettanlığı akıllara durgunluk verecek kadar cin fikirli aysun un kocasının arkadaşını daha […]

406 okunma Arkadaşın annesini siktim – Erotik hikayeler

Arkadaşın annesini siktim – Erotik hikayeler

  arkadaşlar ben sıklıkla bu siteyi ziyaret edenlerdenim doğrusu başımdan geçen olayı yaşadıktan sonra burda anlatılanların doğru olduğuna inanmaya başladım ve sizinle paylaşmaya karar verdim …ben kız arkadasımla her türlü ilişki yasayan biriyim onunla nerdeyse yaşamadığım fantazim yok denecek kadar azdır .kız arkadasım benim üst katta oturuyor ve annesi ilişkimizi biliyordu birgün yine okuldan döndüğümde […]

464 okunma Okuldan arkadaşa acımadım – Porno hikayeler

Okuldan arkadaşa acımadım – Porno hikayeler

ben ali,ankaralıyım,üniversiteyi gecen yıl bitirdim ve size basımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum.Bölümümüzde ilknur adında çok güzel ve zarif bi kız vardı bakmaya kıyamazdım gercekten müthis bi fizigi ve yüzü vardı.hel dar pantolon giydigi zamanlar kendimi zor kontrol ederdim.ama bu kıza karsı hiç kötü bi istek gecmemisti icimden,taa ki o güne kadar…Bizim üniversitenin kampüsü çok […]

1027 okunma Yiğenlerle grup seks – Ensest Hikayeler

Yiğenlerle grup seks – Ensest Hikayeler

Selam Kaymak Gibi Sikilen Am okurları. Adım Kezban. Berlinde yaşayan, 42 yaşında, evli, 2 çocuk annesi, sex düşkünü bir kadınım. 16 yaşında Selim adında bir oğlum, 24 yaşında evli bir kızım, birde çok anlayışlı bir kocam var. Ablam da Berlinde yaşıyor. O da evli ve onun da 16 yaşında, Osman adında bir oğlu var. Bu […]

345 okunma Arkadaşımla sikiştik – Sex hikayesi

Arkadaşımla sikiştik – Sex hikayesi

Çocukluk arkadaşımla seksim oyun oynarken başladı. Saklanbaç oynarken onunla saklanıp köşelerde yiyişiyorduk. Mahallede direğe yuman bir arkadaşımızın ardından hemen bir apartmana girdik. O götümü tokatladı ve ben arkamdan gelmesini söyledim. Çatıya çıkarak onunla saklandık. Orada bizi kimse bulamazdı ve bana yaklaşarak memelerimle oynamaya başladı. Ufaktan kilo bir kız olduğum için vücudum harikaydı. O zayıf çelimsiz […]

426 okunma Kocamın Çoçuğu Olmayınca İçime Boşalttırdım

Kocamın Çoçuğu Olmayınca İçime Boşalttırdım

  Benim adım NERMİN.Evleneli 4 yıl oldu, fakat çocuğumuz olmadı.Kocam hep benden biliyor, sürekli bunu söylüyor, her akşam içki içiyordu.Bunları hiç kimdeye söyleyemiyor ve hep içime atıyordum.İsatanbul da oturuyoruz.Önceden tanımış olduğumız aslında babamın askerlik arkadaşı olan slmİ abinin yardımıyla bu evi bulduk.Onlar da eşiyle emekli üç kat üstümüzde oturuyorlar.Beni çok severler.Hatta en hoşuma giden şey […]

500 okunma Kaynanamı çok güzel becerdim

Kaynanamı çok güzel becerdim

Sevgili arkadaşlar on senelik evli biriyim istanbulda avrupa yakasında oturuyorum.O sabah eşim annesine verilecek bi paketle beni evden yakıcı bir öpücükle uğurladı.Kaynanam bostancıda oturuyordu o günkü işlerim bu yakada olduğundan önce paketi bırakıp oradanda işlerimi halederim diyerek kaynanamın kapısını saat dokuz gibi çaldım.Kaynanam tesettürlü minyon beyaz tenlı 52 yaşında fakat dipdiri bi vucuda haizdir.Kapı açıldığında […]

607 okunma Halam ve yengemle grup seks yaptık

Halam ve yengemle grup seks yaptık

halam 35 yaşındadır. amcam gece işe gittiği için yengemin Bayan Masöz yanında yatardım.günlerden salı günü halam yengemlerde banyo yapıyordu . yengem uykuya dalmıştı.bende halama banyo kapı deliğinden baktım ne göreyim halamın kıllı esmer amı.ben daha bakarken yengem beni gördü.yengem şok oldu.benim yarak zaten taş gibi olmuştu.yengem benim maryoyu gördüğünde bayılacaktı. 25 cm’dir.yengem beni kendi yatak […]

492 okunma Yiğenler ile Grup Seks

Yiğenler ile Grup Seks

Selam Kaymak Gibi Sikilen Am okurları. Adım Kezban. Berlinde yaşayan, 42 yaşında, evli, 2 çocuk annesi, sex düşkünü bir kadınım. 16 yaşında Selim adında bir oğlum, 24 yaşında evli bir kızım, birde çok anlayışlı bir kocam var. Ablam da Berlinde yaşıyor. O da evli ve onun da 16 yaşında, Osman adında bir oğlu var. Bu […]

555 okunma İlk Sikiş Tecrübem Çocukluk Arkadaşımla Oldu

İlk Sikiş Tecrübem Çocukluk Arkadaşımla Oldu

Çocukluk arkadaşımla seksim oyun oynarken başladı. Saklanbaç oynarken onunla saklanıp köşelerde yiyişiyorduk. Mahallede direğe yuman bir arkadaşımızın ardından hemen bir apartmana girdik. O götümü tokatladı ve ben arkamdan gelmesini söyledim. Çatıya çıkarak onunla saklandık. Orada bizi kimse bulamazdı ve bana yaklaşarak memelerimle oynamaya başladı. Ufaktan kilo bir kız olduğum için vücudum harikaydı. O zayıf çelimsiz […]

773 okunma Eş Değiştirme Fantezisi ile Baştan Çıkarıldım

Eş Değiştirme Fantezisi ile Baştan Çıkarıldım

Yaz mevsimi, üniversiteden memlekete gitmek istememişim. Nasıl olsa yalnız yaşıyorum, tüm gün içki haytalık falan. Bir süre kafa dinlemeye karar verdim öğrenci evimde. Neyse o zamanlar yalnız olduğum için sıklıkla internete giriyorum. Bazen sohbet odalarına, bazen sosyal medyaya epey takılıyorum. Neyse swinger hesaplarından bir tanesini gördüm. Acayip güzel ve genç bir çift idi. Bizim şehirde […]

552 okunma Kız Arkadaşımın Annesini Becerdim

Kız Arkadaşımın Annesini Becerdim

  arkadaşlar ben sıklıkla bu siteyi ziyaret edenlerdenim doğrusu başımdan geçen olayı yaşadıktan sonra burda anlatılanların doğru olduğuna inanmaya başladım ve sizinle paylaşmaya karar verdim …ben kız arkadasımla her türlü ilişki yasayan biriyim onunla nerdeyse yaşamadığım fantazim yok denecek kadar azdır .kız arkadasım benim üst katta oturuyor ve annesi ilişkimizi biliyordu birgün yine okuldan döndüğümde […]

370 okunma Kocamın Çoçuğu Olmayınca İçime Boşalttırdım

Kocamın Çoçuğu Olmayınca İçime Boşalttırdım

  Benim adım NERMİN.Evleneli 4 yıl oldu, fakat çocuğumuz olmadı.Kocam hep benden biliyor, sürekli bunu söylüyor, her akşam içki içiyordu.Bunları hiç kimdeye söyleyemiyor ve hep içime atıyordum.İsatanbul da oturuyoruz.Önceden tanımış olduğumız aslında babamın askerlik arkadaşı olan slmİ abinin yardımıyla bu evi bulduk.Onlar da eşiyle emekli üç kat üstümüzde oturuyorlar.Beni çok severler.Hatta en hoşuma giden şey […]

470 okunma Kaynanamın Dar Amcığı

Kaynanamın Dar Amcığı

Sevgili arkadaşlar on senelik evli biriyim istanbulda avrupa yakasında oturuyorum.O sabah eşim annesine verilecek bi paketle beni evden yakıcı bir öpücükle uğurladı.Kaynanam bostancıda oturuyordu o günkü işlerim bu yakada olduğundan önce paketi bırakıp oradanda işlerimi halederim diyerek kaynanamın kapısını saat dokuz gibi çaldım.Kaynanam tesettürlü minyon beyaz tenlı 52 yaşında fakat dipdiri bi vucuda haizdir.Kapı açıldığında […]